Retourformulier
Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Heb je dit formulier niet ontvangen? Print dan via onderstaande link het formulier uit. Vul het retourformulier volledig in en voeg het ingevulde retourformulier bij je retourzending, zodat we snel de juiste gegevens bij de hand hebben.
Download hier het retourformulier.
Retourvoorwaarden
Niet tevreden over je aankoop? Jammer! Wanneer je niet tevreden bent over de artikelen kun je die na ontvangst retour zenden, mits je retourzending voldoet aan onderstaande voorwaarden:
- Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden
- De artikelen die retour gestuurd worden zijn netjes verpakt
- Het ingevulde retourformulier is toegevoegd in het pakket
- Artikelen dienen ongedragen te zijn
- Artikelen dienen ongebruikt te zijn
- Indien zo geleverd dienen artikelen voorzien van prijskaartje in de originele verpakking retour gestuurd te worden
- Wilt u een deel van een set retourneren? Dan vervalt de speciale setprijs. Voor alle artikelen uit de set (zowel de behouden als de geretourneerde) wordt dan met de individuele prijs gerekend.
- Artikelen die op maat zijn geknipt mogen NIET retour (zoals bijvoorbeeld stoffen, bandjes en lintjes) Dus bij twijfel raden we atijd een eerst een staal te bestellen.
- In verband met hygiëne mogen pruiken, lenzen, wimpers en mondkapjes NIET retour
- Ballonnen gevuld met helium mogen NIET retour
Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, kunnen wij de retour niet uitkeren. Het is niet verplicht om de reden voor de retourzending in te vullen. Om onze service te verbeteren zouden wij het waarderen als je dit wel invult. Het retourpakket kun je als nieuw pakket bij je lokale postkantoor versturen. Retourkosten zijn standaard voor je eigen rekening en kun je bij het postkantoor betalen. Zodra wij je retourzending ontvangen, wordt uw aankoop bedrag zo snel mogelijk en binnen uiterlijk 14 dagen teruggestort op uw rekeningnummer. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat je retourzending is ontvangen en het bedrag is teruggestort. Was je oorspronkelijke aankoopbedrag boven de €75,- en is je bestelling gratis verzonden? Wanneer je met de retourzending dan uitkomt onder dit bedrag, houden wij de verzendkosten in bij het uit te keren retourbedrag. Retourneer je je gehele bestelling? Dan krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening. De kosten voor het retour sturen blijven wel voor je eigen rekening.
Het adres waarnaar je de retourzending kunt terugsturen is:
Hoofs
T.a.v. Webshop Retouren
Christiaan Huygensweg 1B
5151 DM Drunen
Wat niet geretourneerd kan worden
- Gebruikte artikelen of beschadigde artikelen (indien het product bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn, neem dan graag direct contact op).
- Artikelen die speciaal voor je op maat zijn geknipt, zoals stof, band, linten en koorden. Deze artikelen worden speciaal door een van onze medewerkers voor je geknipt en kunnen niet geretourneerd/geruild worden. Dus bij twijfel raden we altijd een eerst een staal te bestellen, deze sturen we u geheel kosteloos op!
- Artikelen die vanuit hygiënisch oogpunt niet opnieuw verkocht kunnen worden, zoals lenzen, wimpers, oorbellen en pruiken.
- Ballonnen gevuld met helium.
Is er iets mis met je bestelling?
Heb je een verkeerd artikel of verkeerde maat ontvangen dan je eigenlijk besteld hebt, of voldoet het artikel anderzins niet aan je verwachtingen? Dat vinden wij erg vervelend! Neem in dit geval zo spoedig mogelijk na constatering contact met ons op.
Andere maat nodig?
Blijkt het artikel dat je besteld hebt toch te groot of te klein? Dan kun je het omruilen voor een andere maat. Om zo snel mogelijk wel de juiste maat binnen te krijgen houden we de omruilprocedure simpel. Bestel de gewenste nieuwe maat in onze webshop. Wij verzenden de bestelling weer direct naar je toe. Het artikel dat je wilt omruilen, kun je met het retourformulier terugsturen naar ons retouradres. Wij storten het geld binnen 14 dagen terug op uw rekening. De retourzending en de nieuwe bestelling staan dus los van elkaar!
Je kunt natuurlijk ook het artikel komen omruilen in onze winkel te 's-Hertogenbosch.
Bij overige vragen en/of opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen.